VisionDesign.cz

Profesionální a moderní webové stránky.

Kategorie

Informace
Jak zvýšit návštěvnost webových stránek
SEO optimalizace
Ze studia VisionDesign.cz

co vás zajímá?

Pokud Vás zajímají informace z dalších odvětví neváhejte nám napsat na studio@visiondesign.cz seznam témat, která Vás zajímají a my se pokusíme daná témata co nejlépe zpracovat a poradit Vám tak.

sledujte nás na FB

Mám své webové stránky. Co dál?

Pokud již máte své webové stránky, možná přemýšlíte co dál. Jaké jsou možnosti propagace, jak dát světu vědět, že existujete. Začátky jsou těžší zvláště se špatně SEO optimalizovaným webem. Jak na SEO optimalizaci se můžete dozvědět v našem seriálu o SEO. Dnes se podíváme jak propagovat kvalitní web.

Sociální sítěSociální sítě Facebook, Google plus, Twitter aj.
Nejjednodušší formou jak o sobě dát vědět je využít sociálních sítí. Dnes je na těchto sítích cca 90% obyvatel České nebo Slovenské republiky. Založení firemní stránky Vás nic nestojí. Ze začátku půjde získávání fanoušků pomalu, ale můžete si mezitím budovat image firmy. Je důležité sdílet zajímavé příspěvky, které budou obsahovat různé rady, návody či vtipné obrázky či videa. Rozhodně se nesnažte na FB inzerovat pouze reklamní nabídky. To lidi odradí a Vaši stránku opustí. 

Příklad: pokud se věnujete prodeji dronů, sdílejte zajímavá videa pořízená pomocí těchto dronů. Lidem e tak naskytne jedinečný pohled na okolní krajinu, video budou sdílet (udělají Vám reklamu) a začnou toužit po tom vytvářet stejná videa. K tomuto videu pak jednoduše připojte odkaz na Váš e-shop či web, kde si mohou prohlídnout nabídku dronů a případně si nějaký i objednat.

Pokud si v oblasti sociálních sítí nejste jisti obraťte se na nás a my Vám pomůžeme.

Připojení podpisu k e-malům
E-mail je další možnost jak dát vědět o svých webových stránkách. Nastavte si podpis, který se bude automaticky přidávat za každý Váš e-mail. V tomto podpisu nezapomeňte uvést své jméno, případně název firmy a její logo, ale hlavně odkaz na webové stránky. Všichni komu pak napíšete budou vědět, že máte nové webové stránky a mohou se na ně podívat.

Registrace do katalogů firem
Této oblasti věnujte zvýšenou pozornost. Registrace do katalogů Vám může jak pomoci tak i výrazně uškodit. Podrobně se tomuto tématu věnujeme ve článku Pozor na nabídky registrací do katalogů. Ve zkratce, můžete se registrovat do pár vybraných a opravdu navštěvovaných katalogů firem - například na Seznamu či Centrumu. Nicméně se vyhněte nabídkám, kde Vám slibují registraci do stovek katalogů. To by Vám mohlo jedině uškodit a ještě přijdete o peníze.

Zpětné odkazy, PR články

Získejte zpětné odkazy. Poproste například Vaše obchodní partnery ať na svůj web umístí článek, ve kterém zmíní odkaz na Vaši firmu, případně se domluvte, že někdo napíše recenzi na Váš produkt. Příklad: pokud vlastníte obchod s fotoaparáty, poskytněte Vás fotoaparát pro otestování. Stránka, která se věnuje vytvářením recenzí a je dostatečně navštěvována bude mít i dobré hodnocení a zpětný odkaz z této stránky bude mít vysokou hodnotu. Redaktoři tohoto webu pak napíšou recenzi na Váš produkt a přidají odkaz na Váš e-shop, kde mohou produkt koupit. Nejenže si pomůžete při zlepšení pozic ve vyhledávačích, ale přímo získáte zákazníky na tomto webu.

PPC reklamaPPC reklama
Nyní se dostáváme do oblasti, která už není zcela zdarma, ale musíme do ní investovat vlastní prostředky. Nicméně PPC reklama je v současnosti jednou z nejlepších možný placených inzercí. Váš inzerát se totiž při správném nastavení reklamy zobrazuje pouze těm lidem, kteří hledají přímo Vaše služby nebo zboží. Cílíte tak přímo na své zákazníky. Dále navíc neplatíte za zobrazování reklamy, ale pouze za skutečného návštěvníka, který na reklamu klikne a vstoupí tak na váš web.

Správné nastavení PPC reklam není jednoduché, a proto svým klientům nabízíme aktivní správu reklamních kampaní na AdWords a Sklik.

Provizní systém
Jedná se o další účinnou formu propagace. Stačí nabídnout několika lidem, aby Vaše produkty nebo služby propagovali a zprostředkovávali a za odměnu jim nabídnete podíl na zisku. Pokud Vám prodají produkt za 1 000 Kč můžete jim nabídnout například odměnu 10% což je 100 Kč. Takto Vás mohou propagovat neustále a zajistí Vám tak stálý přísun nových objednávek. Každý dobrý e-shop by měl mít možnost nastavit tuto formu propagace. Pokud nechcete mít e-shop, tak nabízíme implementaci tohoto systému i do klasických webových stránek. Pro více informací nás kontaktujte.